ساخت سوله سبک ورزشی
پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX - پمپ
ساخت سوله سبک ورزشی
سه شنبه 16 شهريور 1400 ساعت 16:38 | بازدید : 68 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

امروزه در سراسر جهان ، مهندسان از سازه های فلزی یا سوله برای ساخت سالن های ورزشی استفاده می کنند ، زیرا علاوه بر نصب فوری و استحکام بالا ، هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. اگر تازه وارد این فناوری شده اید و به دنبال اطلاعات مفیدی در مورد جزئیات سوله ورزشی هستید ، این مقاله به شما این فرصت را می دهد تا هر آنچه را که باید در مورد این سازه فلزی بدانید ، بدست آورید.

ساخت سالن ورزشی سبک
یک چراغ نور برای ورزشگاه بسازید
ساخت یک سوله سبک ورزشی ، مانند ساخت انواع دیگر سوله ، نیاز به مهارت و رعایت استانداردهای بین المللی دارد. بسته به نوع استفاده از سالن های ورزشی ، ساخت سوله انجام می شود. در واقع ، ساختن یک میدان ورزشی برای یک سالن فوتسال با ساخت یک ورزش ورزشی فوتبال و بدمینتون متفاوت است ، زیرا هر یک از آنها ابعاد متفاوتی دارد.

استفاده از سوله های سبک برای ساخت انواع سالن های ورزشی متداول است ، زیرا ارزانتر از سوله های سنگین است. البته ممکن است فکر کنید که چون قیمت پایین تری دارند ، استحکام و دوام آنها کمتر خواهد بود. جالب است بدانید سوله های سبک ورزشی دارای مقاومت بالایی هستند. بسیاری از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ترجیح می دهند از سوله های سبک چوبی برای ساخت سوله های ورزشی نسبت به انواع دیگر سوله های پیش ساخته استفاده کنند.

استفاده از سوله های خرپایی برای سوله های ورزشی دارای مزایای زیادی می باشد که از جمله آنها می توان به مقاومت زیاد در برابر بادهای شدید ، برف و زلزله ، وزن سبک ، امنیت بالا ، ساخت سریع ، ساختار زیبا و متنوع و قابلیت ایجاد دهانه های بزرگ اشاره کرد. البته به خاطر داشته باشید که ساخت یک میدان ورزشی نیاز به اصول فنی و تخصصی دارد ، بنابراین ترتیب ساخت آن را به شرکت های مجرب و معتبر بسپارید تا دیگر مجبور به پرداخت هزینه نشوید.

ابعاد سوله های سبک ورزشی
سالن های ورزشی برای سالن های بدمینتون ، فوتسال ، فوتبال و سالن استفاده می شود. در هر یک از این موارد ، ابعاد سوله ورزشی و طول سقف متفاوت است. از سوی دیگر استانداردهای خاصی برای ابعاد سوله های آنها وجود دارد که بر اساس آنها سوله باید ساخته شود. به عنوان مثال ، در سالن فوتبال ، ابعاد طول سوله 25 تا 42 متر و عرض آن بین 15 تا 25 متر است. البته ابعاد سوله ورزشی نیز بسته به نوع مجموعه ای که در آنجا نصب و اجرا می شود متفاوت خواهد بود. در مدارس و دانشگاه ها اندازه سوله کوچک است.

هزینه ساخت یک سوله سبک ورزشی
هزینه ساخت یک سوله سبک ورزشی
هزینه ساخت سوله یکی از مهمترین مواردی است که مردم قبل از سفارش آن در مورد شرکت های طراحی و ساخت سوله می پرسند. قطعا هزینه ای که شرکت های مختلف برای ساخت سوله ورزشی ارائه می دهند یکسان نیست. اما به طور کلی هزینه آن بستگی به عواملی مانند جنس و کیفیت ورق ها ، اندازه ابعاد و دهانه های سوله ، وزن سوله ، روش ساخت ، مصالح مورد استفاده برای پوشش چوبی دیوار و سقف دارد. ، روش اجرا و نصب ، مساحت زمین ، مصالح کف و بستگی به نوع طرح دارد. در میان عوامل م priceثر بر قیمت ساخت سوله های ورزشی و سوله های دیگر ، وزن سوله بیشترین تاثیر را دارد. شایان ذکر است که هرچه وزن سوله سبک تر باشد ، هزینه ساخت آن ارزان تر است ، که منجر به استفاده بیشتر از سوله های خرپایی در مقایسه با سوله های UM و تیرهای ورق در صنعت سوله شده است.

برای اینکه یک شرکت ساخت سوله برآورد دقیقی از هزینه ساخت سوله ورزشی به شما ارائه دهد ، لازم است دقیقاً توضیح دهید که چه نوع سوله ای را مد نظر دارید و در تماس با کارشناسان شرکت در چه مجموعه ای مورد استفاده قرار می گیرد. به کارشناسان شرکت پس از دریافت اطلاعات لازم از شما ، قیمت تقریبی را به شما پیشنهاد می دهند و پس از قبول آن قیمت ، برای تعیین قیمت واقعی ، کارهای لازم مربوط به طراحی و ساخت سوله ورزشی مناسب برای شما را انجام می دهند. آنها شروع کردند.

مزایای استفاده از چراغ روشن برای ورزشگاه
مزایای زیاد سوله های ورزشی منجر به کاهش قابل توجهی در ساخت سازه های بتنی و سنگین شده است. از جمله مزایای این نوع سازه های فلزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سبک وزن
هیچ محدودیتی برای واردات انواع تجهیزات به سوله به دلیل باز شدن زیاد آن وجود ندارد
می تواند بر اساس سلیقه مصرف کننده طراحی شود
مقاومت بالا در شرایط مختلف آب و هوایی
حمل و جابجایی آسان
امکان نصب جرثقیل
ارزان قیمت
سرعت ساخت بالا
داشتن معماری زیبا
قابلیت ساخت در ابعاد مختلف
مهمترین نکات برای سفارش ساخت سوله سبک ورزشی
ساخت سوله ورزشی کار آسانی نیست و برای سفارش طراحی و ساخت سوله مناسب باید به شرکت هایی مراجعه کنید که سابقه و تجربه خوبی در این زمینه دارند. زیرا در سالهای اخیر تعداد شرکتهای فعال در این زمینه بسیار افزایش یافته است و در این میان تنها برخی از آنها دارای تخصص و دانش کافی در صنعت سوله سازی هستند. بنابراین ، برای داشتن سوله با کیفیت و با دوام ، توصیه می کنیم قبل از سفارش در مورد سابقه شرکت خود تحقیقات لازم را انجام دهید.

سفارش ساخت چراغ نور برای ورزشگاه
هنگام سفارش سوله ، به خاطر داشته باشید که قیمتهای پایین همیشه دلیلی بر منصف بودن سازنده نیست ، زیرا موارد زیادی اتفاق افتاده است ، برخی از شرکتها کیفیت کار خود را برای جذب مشتری بیشتر از قیمت ارزانتر از سایر شرکتها پایین می آورند.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/سوله-سبک-ورزشی/



|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ و آدرس pumps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 66
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 29
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 97
:: بازدید ماه : 97
:: بازدید سال : 565
:: بازدید کلی : 24419